Followers

Sunday, July 24, 2011

Jam Idaman ak !



nak jam ni boleh tk ?


minat lha design dia , warne jam favourite ak purple putih , tpi ni pon jadilah , aslkan ade purple .. nak sroh spupu ak hadiahkn jam ni untok ak mse harijadi ak nnti ..
klau dpat jam ni , sumpah tk nk care spe-2 dah , nk care psal jam ni jhe , kluar pon tk nk , mklomlah tk maked mcm budak tuh -.-" .. 
to my spupu , syg lha awak ktat-2 bagi jam ni eh , (kalau syg ) .. 



btw , sbok lha kaw justin bieber , nk jugak pkai warne purple , kaw too smart warne coklat sbb scocok ngan kaw pnye baju too , btw bagi ak jhe jam too . kaw kn pnyanyi , nnti tkot plak jam too jatuh mse kaw nyanyi mklomlah kaw kn mcm monyet , bnyak bergerak .. btw justin , ak tk ske kaw pon , sorry sngat-2 , bkan sbb ape , kaw too arok + kemarok ... pompuan jhe minat kaw , sbb kaw hndsome bagi dorg , bagie ak sme jhe mcm lelaki laen okay :)